Channel manager hotelier


  • Primești rezervări de la peste 15 platforme într-un singur sistem
  • Editezi prețurile și informațiile camerelor pentru toate platformele de rezervări odată
  • Actualizezi automat disponibilitatea camerelor pe toate canalele
  • Dispare riscul de suprarezervări
hero-img

Gestionezi în timp real informațiile din platformele online de rezervări

Un channel manager este un instrument de încredere care te ajută să gestionezi cu efort redus informațiile unității tale de cazare pe cele mai căutate platforme online internaționale de rezervări hoteliere.

Indiferent dacă adăugi informații noi privind cazarea, dacă modifici prețurile sau dacă cineva face o rezervare, toate anunțurile vor fi actualizate automat și în timp real.

ACTUALIZEAZĂ 
AUTOMAT 
DISPONIBILITATEA

 

channel manager, cum functioneaza

ELIMINĂ RISCUL SUPRAREZERVĂRILOR

Gestionezi și promovezi camerele pe mai multe platforme din același sistem, iar disponibilitatea se actualizează în mod automat atât în program cât și pe site-urile de rezervări.

Sincronizează tarifele și disponibilitatea camerelor pe toate canalele de distribuție conectate, iar tu administrezi afacerea fără să te lovești de suprarezervări, rezervări ratate sau prețuri inexacte.

Funcționalități

Administrare platforme

Controlezi vizibilitatea unității tale turistice pe site-urile de rezervări conectate, pe fiecare în parte sau pe toate odată - oricând poți alege să îți afișezi sau nu camerele pe oricare din platforme.

Administrare tarife

La fiecare modificare a tarifelor în soft-ul hotelier actualizezi dintr-un click prețurile afișate pe platformele conectate. Poți seta un plan tarifar unic pentru toate site-urile de rezervări conectate, sau poți să creezi planuri diferite pentru fiecare platformă în parte.

Administrare camere

Setezi numărul minim și maxim de persoane, facilitățile pentru fiecare tip de cameră, numărul standard și numărul maxim de paturi care pot fi adăugate suplimentar unei anumite camere - individual pentru fiecare site de rezervări în parte sau pentru toate odată.

Interconectat

Conexiunea bidirecțională cu soft-ul de Operațiuni și cu motorul de rezervări integrat în site-ul hotelului tău permite un schimb de date automat și neîntrerupt în privința camerelor libere, a tarifelor și a rezervărilor.

Rapoarte

Rapoarte grafice sau tabelare, generate în timp real, cu posibilitate de filtrare după criterii multiple, pentru găsirea rapidă a informațiilor: după platforma de rezervări, dată sau interval de timp, camere, tarife, etc. Rapoartele includ printre altele numărul de rezervări, disponibilitatea, venitul zilnic, venitul mediu per rezervare sau cameră, venitul total per interval de timp selectat.

Administrare restricții

Restricțiile îți permit să controlezi modul în care publici camerele pe platformele la care ești conectat. Poți să setezi o durată minimă ședere sau zilele în care oaspeții să facă check-in sau check-out. În plus, restricțiile pot fi setate pentru mai multe intervale de timp, camere și platforme simultan.

Curs valutar actualizat

Diferențele de conversie valutară dintre moneda hotelului tău și cea afișată de platformele de rezervări sunt gestionate automat, în conformitate cu cursul de schimb valutar curent.

Notificări automate

Ești notificat automat ori de câte ori primești rezervări noi sau apar modificări sau anulări ale rezervărilor existente.

Gestionezi prezența pe cele mai importante site-uri de rezervări

Booking.com
Expedia
Airbnb
Agoda
Amadeus

Synxis
Hotelzon
PriceMyHotelRoom
Citybreak
HotelsCombined

SunHotels
TabletHotels
Ctrip
Reconline
TravelFuse

Elimină riscul de suprarezervări

Fără rezervări suprapuse sau pierdute

Disponibilitatea afișată pe site-urile de rezervări este permanent sincronizată cu datele stocate în partea de Operațiuni, astfel încât poți promova camerele pe mai multe canale de distribuție odată, fără niciun risc de eroare.

Economisești timp

Administrezi conținutul pentru toate platformele de rezervări odată

Channel manager-ul este veriga lipsă între interfața de operațiuni și site-urile de rezervări pe care îți publici camerele. Astfel te poți concentra asupra restului sarcinilor administrative, fără să fie nevoie să actualizezi manual informațiile pe fiecare platformă externă în parte.

Sincronizare disponibilitate

Actualizează automat camerele disponibile

Dacă o rezervare este anulată, camera în cauză devine automat din nou disponibilă pe toate canalele, scutindu-te astfel de grija actualizărilor manuale.

Rapoarte

Vezi cât de mult vinzi

Rapoartele îți oferă la orice oră o imagine de ansamblu completă asupra performanței fiecărui site de rezervare la care ești conectat, ceea ce îți permite ca pe termen lung să iei decizii informate privind optimizarea strategiei.

Află și despre

Soft-ul de operațiuni Vilicotel

Program hotelier intuitiv, accesibil și personalizabil, care îți permite să gestionezi cazările de la A la Z.

Booking engine

Sistem de procesare a rezervărilor venite prin site-ul web, integrat cu soft-ul de operațiuni.

Întrebări și răspunsuri

Cum funcționează Channel manager-ul?

Soluția de Channel manager pe care o implementăm se numește RateWizz și face legătura între platformele de rezervări de tipul Booking sau Expedia și programul hotelier. Soluția se poziționează între cele două și reușește să identifice și să optimizeze inventarul hotelului prin deschiderea unor noi canale de vânzare pentru camere.

Ce tipuri de unități de cazare pot folosi Channel manager-ul?

Channel manager-ul este util pentru orice unitate de cazare care primește rezervări din cel puțin două canale online, principalele beneficii fiind evitarea overbooking-urilor și gestionarea unitară a informațiilor de pe platformele de rezervări.

Prin urmare poate fi folosit indiferent de tipul unității de cazare (hotel, pensiune, aparthotel, regim hotelier, hostel, vilă, motel, cabană, casă de vacanță, sat de vacanță, etc), și indiferent dacă aceasta are activitate pe toată durata anului sau doar sezonieră.

Cum se evită overbooking-urile?

Channel manager-ul sincronizează automat aparițiile pe toate site-urile de rezervări care sunt conectate, ceea ce elimină posibilitatea de a primi mai multe rezervări pentru aceeași cameră la aceeași dată. Când o cameră este rezervată, numărul de camere disponibile afișat pe canale scade în funcție de numărul de camere rezervate.

Dacă nu sunt mulțumit de program cum pot să renunț?

Poți renunța la Channel manager oricând dorești, fără niciun fel de penalități sau taxe suplimentare, doar cu o notificare prealabilă de 15 zile calendaristice, deoarece nu există perioadă contractuală minimă.

Channel manager-ul înscrie site-ul unității mele hoteliere pe site-urile de rezervare?

Nu, unitatea turistică trebuie să fie înscrisă în prealabil, manual, pe diversele site-uri de rezervare. Channel manager-ul intră în acțiune abia apoi, gestionând și sincronizând afișarea camerelor facilității tale de cazare pe acestea.

Doresc să înscriu unitatea mea de cazare pe un site de rezervări care nu este conectat la Channel manager. Îl veți adăuga?

Ne poți trimite o solicitare în acest sens. Lista site-urilor de rezervări conectate este în creștere. Prioritare la conectare sunt site-urile solicitate de către clienți.

În cât timp de la contractare pot începe să folosesc Channel manager-ul?

Odată ce detaliile contractuale sunt clarificate, procesul de integrare se finalizează în 2-5 zile lucrătoare.

Trebuie să plătesc suplimentar pentru integrarea în channel manager a unor noi site-uri de rezervări?

Nu există costuri suplimentare pentru utilizarea canalelor adăugate pe parcurs. Poți folosi toate canalele listate, precum și orice canale noi care vor fi adăugate în viitor fără alte costuri suplimentare.

Cât costă?

Utilizarea Channel manager-ului presupune plata unui abonament lunar sau anual care variază în funcție de numărul de camere ale unității tale turistice. Pentru detalii vezi pagina de prețuri.

E obligatoriu să afișez toate camerele pe toate canalele sau pot face și setări individuale?

Poți selecta doar canalele care te interesează.


Programează un demo și vezi cum functionează

Vilicotel îți permite să simplifici și să automatizezi toate operatiunile din unitatea turistică pe care o conduci. De la rezervări până la check-out, de la încasări până la contabilitate, fiecare operațiune este mai ușoară, mai rapidă și interconectată cu restul proceselor.

Prezentarea modului de lucru în program

Sesiune personalizată conform cu nevoile și cerințele tale

Clarificări și răspunsuri la orice întrebări

Contact Eva Pollac

Directoarea noastră de vânzări Eva Pollac te va ajuta să afli în ce măsură Vilicotel este ceea ce cauți pentru afacerea ta.