
Directoarea noastră de vânzări Eva Mureșan te va ajuta să afli în ce măsură Vilicotel este ceea ce cauți pentru afacerea ta.
Instrumentele de gestionare a serviciilor și produselor îți permit să promovezi oferta extinsă a hotelului tău și să centralizezi veniturile.
Creezi manual în program serviciile suplimentare pe care le oferi oaspeților și gestionezi un mic stoc de produse. Preiei comenzile fără griji, deoarece programul se ocupă de restul: facturarea și raportarea vor funcționa aproape automat.
CREEZI SERVICII ADIȚIONALE
GESTIONEZI STOCUL DIN MINIBARURI
Programul include o listă de servicii predefinite – le poți asocia ofertei tale cu un singur clic. Totodată poți crea manual oricâte servicii suplimentare ai nevoie, conform cu oferta unității tale de cazare.
Poți defini mici stocuri de produse, precum cele din minibaruri, și să urmărești evidența acestora prin rapoarte specifice.
Acest lucru îți oferă posibilitatea de a monitoriza și gestiona de la recepție stocul de produse din camere. Produsele achiziționate sunt înregistrate în contul de client sau pe cameră pentru a asigura facturarea adecvată, în timp ce rapoartele specifice te informează asupra nivelului stocului.
Nu trebuie să petreci mult timp ca să vezi care este consumul suplimentar de servicii sau produse al unei camere – câteva click-uri sunt suficiente.
Filtrarea după clienți sau camere îți permite să identifici rapid serviciile sau produsele achiziționate de oaspeți.
Ai nevoie de mai mult?
Alături de beneficiile specifice, utilizarea soft-ului de restaurant VilicoRest îți aduce încă un avantaj suplimentar: este integrat cu programul hotelier, iar facturarea meselor este astfel mult mai ușoară. Clienții pot alege să plătească separat nota de plată de la restaurant sau aceasta poate fi transferată pe cameră. În plus, poți beneficia de meniu digital, preluarea comenzilor pe dispozitive mobile și monitor digital în zona de preparare a mâncării.
Definești din câteva click-uri serviciile adiționale din oferta hotelului tău. Poți asocia valori TVA diferite fiecărui serviciu, de la caz la caz.
Gestionezi ușor serviciile existente - poți șterge, adăuga sau modifica detaliile aferente serviciilor cu mare ușurință, din doar câteva click-uri.
Rapoartele specifice privind produsele îți permit să monitorizezi situația stocurilor.
Vilicotel îți permite să simplifici și să automatizezi toate operatiunile din unitatea turistică pe care o conduci. De la rezervări până la check-out, de la încasări până la contabilitate, fiecare operațiune este mai ușoară, mai rapidă și interconectată cu restul proceselor.
Prezentarea modului de lucru în program
Sesiune personalizată conform cu nevoile și cerințele tale
Clarificări și răspunsuri la orice întrebări
Directoarea noastră de vânzări Eva Mureșan te va ajuta să afli în ce măsură Vilicotel este ceea ce cauți pentru afacerea ta.